Hej igen :)


Ikväll har vi fått endel gjort här hemma. Det är konstigt vad mycket solen kan göra :)







... färska blommor i hemmet gör en lycklig! Belysning över min lilla arbetsbänk, mkt uppskattat! Och så min väska, inte dåligt va!? Hoppas kunna avancera mig så småningom :)

Nu är det dags för sängen, klockan ringer 04.55 imon (natt? :S )

Sov gott!
M.

Inspiration

I helgen köpte jag iaf ett stycke typ, dock inte Marimekko som var min tanke.. Det fick bli IKEA. Inte så svårt, 39:- mot 159:- / m.  Så ikväll har jag sytt mig en tygväska. Bra till mycket! Framförallt till alla mina körpärman som jag drar på fram och tillbaka, nu får dom ligga fint i en supersnygg påse :) Bild kommer, men nu ska jag åka och handla.

Tjo!
M.


Härlig helg

Denna helg har jag tillbringat helt med Honey <3 I fredags, efter återställandet utav inbrottet, bar det iväg mot Göteborg. Där har vi verkligen haft semester. Drog på stan i solskenet, träffade kusinvitamin, drack kaffe och åt god mat. Hittade dessvärre inte ngn blåsa vilket var mitt mål för helgen.. börjar känna mig lite stressad.. Får väl helt enkelt sy mig en!

Nu ska jag njuta av våren som verkligen är här. Jag har öppnat upp dörrar och fönster och ska ägna min lediga dag åt att rensa ur garderoben!

Tjo!
M.


RSS 2.0