Brandsäkerhet.

Idag har jag tillbringat min dag i Växjö på brandsäkerhetskurs. Det har varit mycket bra och lärorikt.
Jag åkte ner till Växjö redan igår kväll. Kom till min kära vän Lina vid 22.00 tiden. Det var trevligt att få träffa henne en liiten stund. Tack för det!

Min kille är på julbord, jag är skiittrött, sitter i soffan med ansiktsmask på och sneglar lite på Nobelfesten och kollar in alla vackra människor och faschineras av att två elever från Vimmerby verkligen får vara med och laga maten till alla dessa! :)

Laddar redan för Kabaré i helgen! Har bara ett problem... vet inte vad jag ska ha på mig! Varför alltid samma problem?

Nehe, tack för mig! Natti.

Kram M.


Kommentarer
Postat av: Sara

Du glömmer väl inte att sova emellanåt? :) Ta hand om dug vännen och hoppas att du mår bra. Stor kram

2009-12-11 @ 08:43:29
URL: http://frutyrberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0