Fullspäckad helg.

Fredagskvällen tillbringade jag på jobbet.. hem och sova några timmar för att på lördag morgon ta tåget till Jönköping där jag hade en trevlig dag tillsammans med fd. studiekamrater. Såå kul att träffa dom igen!
Vid kl18.00 mötte jag upp kören vid Kinnarps Arena för att äta julbuffé (som dom kallade det, vilket jag kan tycka vara ett julbord?) och senare få se på Sissels julkonsert tillsammans med Orsa spelmän och The Real Group. Det var toppen! Hon är fantastiskt. Sådan inlevelse och känsla! O helga natt var helt obeskrivlig! Vid 00.45 vad vi hemma igen.
Söndag morgon åkte jag, Patric, David och Simon till Kalmar för lite shopping. Var helt inställd på det nya Modehuset vid IKEA, men det var inte vår grej redit, så vi tog en sväng in till stan. Väl hemma därifrån så hann vi precis slänga ut alla kassar och stassa om för en glögg kväll ute i Lönneberga skogarna hos Sofia och Andreas. Mycket trevligt! Efter detta somnade jag gott i min egen säng! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0