Ensam

Ikväll är jag ensam.. eller hela heglen kan man säga.. fast ändå inte riktigt. vi säger ikväll.. Putric är i Malmö och laddar upp inför svensexa för min kära kusse som ska gå och gifta sig! Han kommer inte hem förens på söndag då systeryster konfirmerar sig. Men imonkväll kommer mina tjejor! Äntligen! Nu är det bara Lina som saknas annars har vi hela gänget hemma i sommar. Det vet jag inte när vi var sist. Kul ska det bli! Och vi ska på Harrys, där vet jag inte heller när jag var sist! :D

Nu ska jag hoppa i säng... själv.... är inte så van vid detta. Men det fixar ju jag!! Nu har jag ju hela sängen att bre´ ut mig på!

Sov så gott!
TJo!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej vännen! Jättekul att P kom till fredriks svensexa! Han hade tydligen en toppendag. Synd att vi inte kunde komma på Moas konfirmation. Du får hälsa henne. kram kram

2009-06-29 @ 12:33:58
URL: http://frutyrberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0