Snö.

Jo, det har snöat endel. Ifall ngn missade det idag. Heelt otroligt! Trots detta tog vi oss till Ingatorp. Jag ringde och kollade läget så allt va okej, han missade dock bara att informera om att pistmaskinen gick sönder i veckan så det var ju typ 50cm lössnö. Det är ju tur att det man en gång lärt sig sitter kvar någonstans långt där bak. Så jag ska nog kunna ta mig ner på brädan även på Årekskutan vid nästa trip skulle jag tro :)

Dagen avslutades med en tacotallrik på hotellet, helt OK! Därefter tog vi oss hemåt och drog igång Singstar och de "gamle skivera" Tack tjejor, ni är bäst!

Nu är det tid för mig att sova en stund. Det blir nog till att hjälpa farsgubben att skotta lite imon. Ifall det ska fortsätta såhär.

Snart kommer min kille hem igen! <3

Natti!
/M.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas Patic hade det bra i Dalarna! Jag tror också på vinst i vasan för hans del :) så som han tränar!

2010-02-23 @ 16:37:47
URL: http://frutyrberg.blogg.se/
Postat av: linnea

Hej! jag tycker att det är lite glest mellan uppdateringarna. Hej då!

2010-06-13 @ 15:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0