Härlig helg

Denna helg har jag tillbringat helt med Honey <3 I fredags, efter återställandet utav inbrottet, bar det iväg mot Göteborg. Där har vi verkligen haft semester. Drog på stan i solskenet, träffade kusinvitamin, drack kaffe och åt god mat. Hittade dessvärre inte ngn blåsa vilket var mitt mål för helgen.. börjar känna mig lite stressad.. Får väl helt enkelt sy mig en!

Nu ska jag njuta av våren som verkligen är här. Jag har öppnat upp dörrar och fönster och ska ägna min lediga dag åt att rensa ur garderoben!

Tjo!
M.


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag letar också efter kläder till 2 maj. Börjar få panik, ska kolla lite efter jobbet idag. Det är fördelen med att jobba mitt i en storstad ;) Kram kram

2009-04-07 @ 10:14:28
Postat av: Sara

2009-04-07 @ 10:15:07
URL: http://frutyrber.blogg.se/
Postat av: Sara

Nu är det andra gången det blir fel när jag ska skriva kommentar ;) Är inte så bra på det här!

2009-04-07 @ 10:15:57
URL: http://frutyrberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0