Nu gör jag ett nytt försök igen :)

Så här dagen före midsommarafton.

Det har hänt en hel del sen jag var här sist. Bröllop, trevliga besök, stockholmstrip, sytt nya kuddar, sytt en duk (alltså fräshat upp TV-rummet) fått hem våra stolar som patric fyndade på auktion, (dom är nu vita och fina) m.m m.m och så har min kamera gått sönder.... :S Jag har alltså inte så mycket kul att visa upp nu. Nu ska jag bara ta mig an den och vandrar ner till vår foto-butik. Det kommer.

Midsommarafton blir lugn och fin iår. Jobb till 16.00 sen bär det av ner till stugan.

Nu måste jag åka bort och handla, sen städa av så jag är redo att fara bort  :)

TREVLIG MIDSOMMAR!

Tjo!
M.

Kommentarer
Postat av: Sara

Du är rolig du! Ja, gör gärna ett nytt försök! Ser framemot det. kram kram

2009-06-23 @ 09:42:04
URL: http://frutyrberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0