Pust ..

Det är såå roligt men man blir trött efter en heldag på IKEA. Ensamma var vi inte precis, men vi lyckades få ihop det vi skulle och nu är vi på "g". Patric har monterat och jag har stylat :) Så skulle vi sätta ihop soffan, då saknades en bit.. :S Så jag få försöka stå ut med den ståendes i hallen så länge..
Vi har alltså äntligen fått ordning på "datarummet" vilket nu är på gång att bli gäst / umgängesrum :) Så igår inhandlades 3 Billy, en bäddsoffa, en golvlampa och massa smått, "bra-å-ha" (som vanligt). Nu är det dags att införskaffa den där symaskinen för jag ska sy snygga kuddar till både mig och Louise :) Fiint! :)

Bilder kommer!

Nu ska jag styra vidare.

Tjo!
M.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Supernyfiken på hur det blir? Hälsa Patric. Kram kram

2009-03-09 @ 10:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0