Heldag, kan man säga.

Då var jag änteligen hemma från skolan!
Det blev en heldag. 9.00-21.00, med en timmas lunch. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Lite klokare har jag väl blivit men allt jag skulle göra blev inte gjort, trots vår effektivitet.
Sista timmarna gick mer på vilja än ork. Tur att det kan vara så ibland! Nu återstår bara sista tentan i Ma/Fy/Ke. Så det är det jag har ängat min tid till idag, fast vi hann inte med matten. Haha, vi har alltså bara repeterat fysik och kemi i 11 timmar. Helt otroligt, men det tar så mycket längre tid än man tror. Som min pappa har intalat mig "Jag är smart, det här kommer att gå jättebra!" :D  Bara jag tar mig upp i morgon och prentar in lite derivata och logaritmer så ska jag nog lösa detta.

Ja, jag har nog inte så mkt mer att dela med mig utav idag. Kan bara be er att ägna en tanke åt mig mellan 13.30 och 18.30 imorgon! :)

Efter det så har jag en helt fri helg utan att bära med mig en massa böcker på tåget hem! Weii!


Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0