Lina Almqvist har flyttat hem och blivit "Hulsrebo"!

VIlken helg vi hade! Jag hann med allt och ingenting av vad jag skulle. Som vanligt med andra ord.
Fredagkväll, blev enkel med pizza och slapp i soffan efter min fullproppade vecka. Lördag var det dags för kalas i Virserum. Sov dock till 10.15 så hann inte med så mkt innan det var dags att åka iväg dit. Hem vid 19.00, kl19.10 kom mina kära vänner. Att vi kan ha lika kul varje gång, det är helt otroligt. Satt i köket och dubbeldippade morötter och snackade skit, vilket övergick till att vi började spå i hur många barn vi kommer få i framtiden. Då blev det plötsligt en helt annan stämmning i rummet. Ringen föll och vi övergick till SingStar! Favorit i repris, det var inte igår! Men ack så roligt det är, varje gång. Klockan blev 00.55 och vi susade ner till hotellet, flirtade lite med Kjellepelle så kom vi in en stund. Det var helt lagom med en timma där nere. Sen gick vi hemåt igen och rundade av. Min stående nattgäst, växjöbon och vår egen "hulsrebo" splittrade på oss. Tack ska ni ha! Är man lite effektiv så hinner man med ganska mycket på en dag, eller hur? :)
Söndag var det "frulle", snabbstädning för visning av lägenhet och sedan jobb mellan 12-18. Hur kul som helst att jobba! :) Jag är helt imponerad av att jag lyckats slita mig ifrån det där stället :P Lite splittrad känner jag mig när jag tänker till, men lika bra att inte göra det. Trivs toppen här i Jkpg också!
19.24 gick tåget tillbaka igen, och då hade den helgen också runnit iväg. Hej och hå.

Nu har jag hunnit vara hemma en sväng igen. Åkte hem igår igen. hehe. 18.35 var jag i Hultan, 18.45 i kyrkan och passade på att sjunga lite till 21.00. Hem och packa om väskan umgås med Patric lite, sen sova. På tåget vid 9.29 i morse och nu sitter jag här i "Kusses" soffa och slappar lite. Kl 15.00 är det dags för studiebesök på ett obebyggt område här i stan där vi ska planera upp ett nytt bostadsområde. Det ska bli kul! :)

Oj det blev långt!
/M.

Kommentarer
Postat av: Daniela

Nej livet vore nog inte så vidare glansigt utan vännerna. Glad att ni finns =)

2008-10-21 @ 19:11:30
URL: http://daniela.blogg.se/
Postat av: Sara

Du glömmer inte att vila också? Verkar som om du har fullt upp hela tiden. Fast det lugnar sig kanske nu när tentorna är över. Hur gick det förresten? Kram från oss i Lund :)

2008-10-22 @ 09:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0