Organiserad

Jo, idag minsann. Idag har jag läst allt som jag ska utan att sätta på datorn först. Lite stolt över mig själv. Detta ska jag åstadkomma varje dag hädanefter, får såå mycket mer gjort då. Känns riktigt bra ikväll :)

Lyckad onsdagskväll. Lugn, men bra. Väldigt mycket folk, så lite trist att man inte kom dit tidigare. Dansade in i sista stund så jag missade sista bussen hem. Tur att det inte är så långt att gå, fast dock lite kusligt. Men jag överlevde.
Lite jobbigt var det att ta sig upp idag. Jag tog mig upp till andra hälften av samhällsplaneringen sen drog jag en sväng till A6. Trevliga tjejer jag fick prata med. Dom ringer imorgon ifall jag lyckats säga något bra :) Det står mellan mig och 4 andra tjejer. Så jag återkommer med svaret.

Nu ska jag packa ihop mina pennor och papper och göra mig redo för första skisskursen imorgon. Kuul!

Godnatt.
M.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Kul kul att dt går bra för dig ;)

ses ikväll då :)

2008-10-24 @ 11:43:03
URL: http://ammielo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0