Pepparkakor och ädelost

Ja, det är ju faktiskt bara 22:a oktober så jag hade tänkt att jag skulle vänta tills närmare jul. Men när dom proppat butiken med glögg och pepparkakor då är det inte lätt att motstå. Lyckades förra veckan, men inte idag. :P Det bästa är att dom har löst det så smidigt! Kavli ädelost på tub, det gillar jag! 


Gick tentorna bra?

Svar: Nja, hoppas att byggtentorna gick bra.. känner mig lite osäker. Ma/ke/fy gick inge bra alls.. Kände mig bra förberedd och det kändes tillslut ganska bra i magen innan, men när jag kom hem och kunde rätta så kändes det inte bra. Så det återstår att se. Lite trist, men nu har man känt på det här med tenta vecka så planeringen ska förhoppningsvis bli lite bättre till nästa :)

Hinner du vila Martina?

Svar: Inte så mkt. Här i Jkpg är det ju ganska lugnt, men hemma blir det full rulle direkt. Då ska jag försöka hinna med allt på ingen tid typ. Nästa vecka åker vi till Fuerteventura och då ska jag bara ligga på playan och ha det skönt och pluggga en liten stund om dagen så jag inte hamnar efter nu när jag ska organisera mig :P


Imorgon ska jag på arbetsintervju. Tss, på tal om att hinna vila.

/M.

Kommentarer
Postat av: Sara H

Ska du och Patric åka i väg på semester? Det är fördelen med att plugga. Man kan vara ledig typ när som helst. Det är annorlunda nu när man jobar har vi märkt som gärna reser så fort det blir tillfälle. Nu gäller det visst att planser ledigheten :). Är det ett jobb i Jkpg då? hur går det för Patric på den fronten? Hörde att flytten blivit framflyttad. Kram

2008-10-22 @ 15:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0