God Jul & Gott Nytt År!


                    


Nu är det nära hörrni! Julstämmningen är på topp här hemma! Julgranen är klädd, klapparna inslagna, gröten kokad, köttbullar rullade, julgodiset kokat, snön är kommen och det är kallt, julstädningen klar, apelsiner med nejlikor och misteln hänger uppe, fjärde ljuset är tänt och imon är min kille ledig, då ska vi bara vara. Njuta av att det snart är jul! Alltid finns det något litet jag kan pilla med in i det sista, men stressen behöver jag inte bry mig om. Bra va?!
På julafton åker vi till Vimmerby och äter mat tillsammans med Patrics familj. Under Kalle Anka, eller kanske det blir Anna Anka (haha) åker vi in till Hultan där min familj och mostrar från alla håll väntar på oss. Kl 23.00 är det stämningsfull midnattsmässa i kyrkan, då ska jag ta mig ner dit och sjunga lite.

Nu önskar jag att vi alla får en kanon julafton, med mycket god mat och mysiga stunder med godis i soffan tillsammans med familjen!

                                                     GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!


                                                  

                                          


Kommentarer
Postat av: Sara

Så fint du har gjort! Skönt att ni är lediga i morgon. Ska ligga på chefen att vi också vill vara lediga i morgon :) få se vad han säger. Ha en riktigt underbar julhelg och ta hand om varandra. Vi måste ses snart, va ett tag sen sist. Vi blev ju vana att träffas ofta där ett tag :) Kram

2009-12-22 @ 14:46:01
URL: http://frutyrberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0