Mycket bra helg!

I lördags kväll var vi på Cabarét Metropol. Det var hela personalen och min kille. Det var fantastiskt bra! Otroliga lokala förmågor, man blir nästan lite stolt. Såå gott julbord med en speciell skål med "hemmarullade" köttbullar, endast för Preem. HAha. Inte alla som lyckas med det! Stort tack!
I puben var det Cabarét "Kom loss" som avslutning för gänget och början för oss andra att skaka loss. Jag hade så jäkla roligt. Metropol kring jul är så otroligt kul! ;)
Söndagen blev ganska effektiv för min del, inte för alla.. tss! Helgen avslutades med glöggprovning med br. Svensson och tjejorna. Mycket trevligt!
Idag har jag öppnat upp min kära mack tidigt på morgonen. Nästan lite mysigt att gå upp nu när det är lite vinter ute.
Avslutade min dag med en underbar ansiktsbehandlig. Det är ju konstigt att man inte gör det oftare!

Ha en toppenvecka kära vänner!

Ps. Jag hittade en klänning på förmiddagen i lördags. Åkte in till Hemma hos Emma i Vimmerby, säkert kort! Jag tror Twist & Tango gör kläder till mig. ;)

Kram

M.


Kommentarer
Postat av: Sara

Kul att höra att ni hade en bra helg... du är en riktig arbetsnarkoman :) men va glad att du trivs på ditt jobb... Stor kram

2009-12-15 @ 13:29:33
URL: http://frutyrberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0