Börjar få ordning..

Igår fick jag ett ryck att jag skulle få iordning på hallen och datarummet och nu har jag kommit en bit :)
Bokhyllan är iordning. Det är svårt och få till den, men tycker nog jag lyckades. Åkte till Blombacka och planterade i mina krukor. Annika kan man alltid lite på! Nice!  
Till hallen har jag hittat ett nytt skåp, så snart blir det en resa till IKEA :)

Nu ska jag fixa frillan, sen blir det och jobba ngn timma nere hos Fia! Tjohoo!            


                              

Kommentarer
Postat av: Sara H

Hej Martina! Tänkte nästan att du slutat blogga lika fort som du började. Tack så mycket för kortet! Vi måste ses snart, vore kul om ni ville komma till Lund. Ni kommer inte med nu i helgen? Ska du med till Vasaloppet i år föresten? Hälsa Patric. Kram kram!

2009-01-19 @ 11:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0