Trettondagen.

Ja, vilken kväll. Att det alltid ska sluta så när man festar med lollo. Det blir inte sprit någon mer gång, slutar inte bra då! Tacka vet jag mitt vita vin. Då får jag både det trevligt och mår toppen dagen efter.

Tillbringat dagen med Putric i Virserum. Roberth och Alexandra har fått en liten Alicia. Så söt! Hon somnade i min famn. Vilken pärla! Åkte vidare till bror Peter och sen hem, direkt till kyrkan för att sjunga lite. Sen fika hos Svempe. Kom lagom hem, Beställningarna! Vidare till macken och arbeta lite. Härligt! Nu sitter jag i soffan, har laddat bakmaskinen så att jag får nybakat bröd till frulle, sen ska jag städa ut hela min jul!

Nu blir det iaf mys i soffan!

Hörs!
M.

Kommentarer
Postat av: Louise

Haha men erkänn, det var hur kul som helst! så spriten är ganska bra att ha ibland.. ;) oxh det roliga är ju din träningsvärk..!! haha. åå jag är så nyfiken på ditt hår nu ju. vi väntade att du skulle komma till macken.. ;) kram

2009-01-07 @ 19:25:13
Postat av: Mikaela

HAHAHA! man ska aldrig säga aldrig Martina ;) Men roligt va det iaf!

2009-03-12 @ 14:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0