5 år tillsammans!

Nu har vi varit tillsammans i 5 hela år. Underbart! Många gånger är det svårt att uppskatta hur fort tiden har gått. När man tänker på hur mycket vi har gjort tillsammans så känns det så länge, men samtidigt har det gått såå fort. :) Torts vår "kärleksdag" har vi inte hittat på något speciellt, det får bli när jag är ledig.

Efter helgens jobb har jag kommit på, det låter ju patetiskt att säga att jag känner mig gammal, för det är jag ju inte. Men att alla småpojkar och flickor har vuxit ifatt mig. Jag måste ju ta leg typ hundra gånger varje kväll och sedan inse att dom har verkligen blivit stora dom också. Dom som, för några år sedan, kom in på lördagar med en tjuga och skulle köpa lördagsgodis, dom som man fick hjälpa att räkna ihop så pengarna räckte. Dom kommer nu in och säger "En Rapé portion tack!". Visst är det underligt? Men ändå underbart! :) Det kan hända mycket på 5 år!

Ingen som behöver något sytt? Sugen på att sy igen...

Tjo!
M.

Kommentarer
Postat av: Mickan

Men tjo! Hittade din blogg genom facebook=) Grattis till er! Sjukt vad snabbt tiden går men som du säger så känns det som det är en evighet=) Du får gärna sy mig ett par kuddfodral om du vill;) haha! Hoppas allt är bra med dig=) Kram på dig!

2009-03-16 @ 17:34:39
URL: http://miickan.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej vännen! Ja, visst är det en konstig känsla? Samtidigt som det känns som man känt varandra i hela livet så gå tiden så himla fort. Vi måste försöka få ihop en träff här på våren/försommaren. Ni är varmt välkomna hit till Lund. Vi kan väl höras om det? Kram kram!

2009-03-17 @ 10:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0