Bloggtorka ;)

Det tog stopp när rummet blev klart. Jag håller på och tänker så det knakar. Tv-rummet måste fixas till nu.. helst av allt skulle jag vilja ha ett fint hus att pyssla med. Men det får bli om ett par år, kanske :P
Imon ska jag till Stegen med min vän Linnéa. Möjligt att det blir två gamla stolar att måla till och klä om. Vore inte dumt det inte!

Vet ni en sak?!
Jag ska på ett bröllop till! Ytterligare en kusin och ännu en blåsa och nu behöver jag inte tänka mig för heller. I flera veckor har jag varit på väg att försäga mig till päronen. Fredrik och Sara delade med sig utav hemligheten i förväg och jag blev så glad och jag har varit så nära, men jag lyckades!

Hörs!
M.

Kommentarer
Postat av: S

2009-03-24 @ 09:38:44
Postat av: Sara

Hej hej! Det va bra gjort av dig :) Det har varit lika svårt för oss. Man vill ju tala om det för hela världen ;). ha en bra dag! Kram

2009-03-24 @ 09:39:46
Postat av: Sara

Hej hej! Det va bra gjort av dig :) Det har varit lika svårt för oss. Man vill ju tala om det för hela världen ;). ha en bra dag! Kram

2009-03-24 @ 09:53:10
Postat av: Hanna

Jag förstår att du vill göra om i vardagsrummet. Den tapeten som bor där inne klarar man sig bra utan =) Fint ni har det i gästrummet förresten!

2009-04-04 @ 17:59:58
URL: http://foreningsgatan8b.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0