Förberedelse coh Bröllop

På söndag, Intenationella kvinnodagen, gör "Lilla kören" musikaldebut. Det ska bli kul! Kom gärna och lyssna :) Fina sånger blandas med solister och textläsning. Hultsfred k:a kl 11.00. Välkomna!

I måndags damp mitt intagningsprov ner i brevlådan.. inspirationen föll helt då jag insåg att jag skulle göra en spelhörna med datorer och dataspel i akvarell.....  inte min starka sida :S

Men, jag ska på bröllop!  2:a maj gifter sig kusin Helena och Micke i Amirallitetskyrkan i Karlskrona. Grattis grattis! Äntligen dags att få köpa sig en ny blåsa :)

Vilken träningsvärk jag skaffade mig efter löparrundan, redan igår kväll och idag höll jag knappt på att ta mig upp ur sängen. Härligt att man hittar nya muskler varja gång man tränar. Hehe.

Idag blir det "stan", sen slappkväll hos Jocke och Fia. Imon drar vi till IKEA inkl. bihang :)

Hörs!
M.

Kommentarer
Postat av: Daniela

Tjoho, det är visst nån som är tillbaka =) Jag ska också på bröllop i maj, för första gången sen 1992! Äntligen dags för en ny blåsa för mig med ;)Hoppas allt e bra! Puss&kram

2009-03-11 @ 09:26:33
URL: http://daniela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0