Hej igen :)

Nej jag har inte kommit så långt med min sysmaskin ... seg i starten :p men någon gång ska jag ha en!

Ja, det har nog hänt en hel del.

Vasaloppet är avklarat för killarna. Min kille körde på 6.59, Peter på 8.45 och Fredde 7.55. Duktiga killar!! Jag säger bara grattis! Framförallt till Fredde och Peter som förbättrade sig så mot förra året! För Honey blir det nya skidor. Allt hänger på matrerialet ni vet :P

Ikväll jobbar jag. Härligt! Fräsch i nya arbetskläder och pigg efter dagens luchspinning!

Får se nu ifall jag uppdaterar snart igen!

På återseende!

M.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Så du har hittat tillbaka ;)

Visst va våra killar duktiga. Och vi hade trevligt vid sidan om spåret. Tack för helgen.

kram kram

2009-03-06 @ 10:40:04
Postat av: nathalie nilsson

oj duktiga:) jag vill med ha en symaskin.. :)

2009-03-06 @ 16:45:17
Postat av: Mikaela

Vad alla spinnar i Hultan hela tiden! :) Visste inte att det fanns så mkt pass både i tid och otid ;)

2009-03-12 @ 14:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0