I väntan på träbiten..

Det har ännu inte kommit någon bit till soffan... men igår var min vän Linnéa här. Hon hade med sig sin symaskin från 1947 och vilken räsermaskin! Vi fick (tillslut) ihop fem örngott till mina soffkuddar :) Hur kul som helst att kunna säga att jag sytt ihop det själv! Så enkelt, egentligen!


Ganska nice va? :)                                                                                                    





Såhär blev hyllan iaf.                                                                                                 



Stenarna var mitt enda inköp utöver IKEA, jag är supernöjd!                           


Nu står det spinning på schemat!
Hörs!
M.

Kommentarer
Postat av: Daniela

Grymt snyggt Martina!! Älskar kuddarna. Bjuder in mig själv på besök nästa gång jag är hemma för att få se rummet IRL ;)

2009-03-11 @ 20:24:33
URL: http://daniela.blogg.se/
Postat av: Sara

Gud va fint! Vilka fina tyger det är på kuddarna. Köpte du stenarna på Ikea? Vi måste komma och hälsa på er så vi får se hur fint ni har det i verkligheten. Längtar tills jag kan piffa i vårt hus. Kanske hör av mig om tips! Hälsa P. Kram!

2009-03-12 @ 08:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0