Nu börjar jag känna mig klar :)



Såhär fick vi till det! Jag känner mig rätt så nöjd.  Nu är det bara datorn och lite småsaker som ska bort, men det är sånt jag kan leva med. Så kommer ni på bersök då får ni bosätta er i detta rum, för detta är numera gästrummet! Härligt va!?

Idag är jag ledig fram till 16.00 sen är det kvällen som gäller för mig. Nu ska jag stryka ALL min stryktvätt och titta på massa filmer för solen verkar ju inte komma fram ändå..

Ha det fint!
kram
M.


                                             

Kommentarer
Postat av: Sara

Superfint!! Ännu en anledning att träffas ;) Kram

2009-03-18 @ 09:05:24
Postat av: Linnéa Lantz

jag tänker fortafarande INTE sova i den där soffan! :)

2009-03-19 @ 21:01:09
Postat av: Amanda

Oj oj så fint du har gjort. Inredning e din grej Martina!

2009-03-22 @ 21:20:08
Postat av: Anonym

Vad fint ni har det. Själv velar jag med inredningen, jag gillar mest kitschigt, second hand och mycket färg varvat med femtiotal... och sextiotal... och i viss mån sjuttiotal... :)

2009-12-04 @ 16:35:32
URL: http://livetparanchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0