Svar på frågor och förlåt!

1. Stenarna jag har på bild är inköpta på Rum Interiör i Linköping, det fanns många olika budskap att välja mellan. Fiina! :)

2. Soffan vi har satt in är i gästrummet, så vi har nu alltså två, en vid TVn och en bäddsoffa i gästrummet. Känner mig mkt nöjd!

Jag ber om ursäkt kära vän. Linnéa va här i tisdags och vi sydde. Hon nålade, pressade och mätte! Vilken kvinna, hur ska jag kunna tacka dig?! HAHA. Puss på dah!

Rummet är nu strax klart. Kommer upp bilder när vi fått ordning på allt. Det är lite och styra med innan. Datorn ska bort, skrivbordet säljas och hyllorna ska hem till Mamma. Sen får ni se! :)

Snart dags för jobb igen. Hoppas inte hela hultan sitter hemma och kollar in finalen. Ha en trevlig kväll!!

Hörs!
M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0