Härliga måndag!

När man har haft sitt pass över helgen så är det faktiskt ganska skönt med en ledig måndag. Eller ledig, jag börjar vid 16.00 och går till 24.00. Men det känns nästan som lite ledigt. Man får endel gjort på dagen. Som typ idag! :)

Klockan ringde vid 9.00, skönt med lite sovmorgon. Det vara bara att kliva upp och göra mig redo för läkarbesök... idag har jag tagit bort min strategiskt placerade leverfläck (mellan brösten).Efter att ha haft endel utslag runtikring så beslutade jag mig för att ta bort den. Det var bland det mest obehagligaste jag någonsin har gjort! Att inte känna att det gör ont men ändå känna att det är någon där och skär och drar. Jag ryser bara jag tänker på det... uuuh. Men nu är det gjort och jag har världens största plåster mellan brösten över 3 små stygn med bedövning som börjar släppa lite känner jag.
Aja, jag gick efter detta ingrepp hem och satte mig vid datorn och bokade biljetter till Åre. Lillebror har ju tagit sig dit för att göra sässong i dom vackra fjällen. Så nu ska lillasyster och jag sta oss dit och hälsa på lite! Gött mos! ;)
Inte så mycket gjort, men det är bra saker som är gjort! :)

Nu är det lunchtajm och jag hittade pocketböcker, 4 för 100:- på konsum så det får bli min uppladdning inför mitt kvällspass!

Hoppas ni haft en bra helg allesammans!

Kram
M.

                              

                                             Fantastiska vyer över Årefjällen! Vad säger ni? ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Va kul att åka till Åre. När ska ni dit? Vi hörs om sista helgen i januari. Vet inte om killarna har pratats vid. kram

2010-01-12 @ 09:00:12
URL: http://frutyrberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0